Niliuko klasė X(darbai iš odos )
Pradėti naują temą   Ši tema uždaryta. Jūs negalite redaguoti pranešimų ar rašyti atsakymų    Pagrindinis puslapis -> Auksarankių akademija
Rodyti ankstesnę temą :: Rodyti sekančią temą  
Autorius Pranešimas
Grivete
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 05 Sausio 2009
Pranešimai: 652

Miestas: Kaunas
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Antr. Kovo 06, 2012 19:40    Rašyti temą: Atsakyti su citata

O aš norėjau paklausti dėstytojos, gal pamenat kur šį spaustuką pirkot? Ermitaže radau tik prisukamus... arba ne tam skyriui ieškojau...
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Saidra
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 01 Sausio 1970
Pranešimai: 34


Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Antr. Kovo 06, 2012 19:43    Rašyti temą: Atsakyti su citata

IR VEL AS...
Nelabai gaunais juostele pynimui ilga ispjaut. ar as ko nesuprantu, ar be klijavimo cia neapsieisiu??? meginu pagal paveiksleli ratu, bet.... padekit patarimais. laukiu.aciu
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Niliukas
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 22 Sausio 2009
Pranešimai: 455
Pagyrimų: 2


Medaliai: 1 (Daugiau...)
2 vieta (Suma: 1)

PranešimasParašytas: Antr. Kovo 06, 2012 20:02    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Spaustai pirkti Ermitaže, bet jų yra ir Senukuose, net didelėse IKI parduotuvėse būna pigių (ten pirkti kitaiski man jau bent 3 sulūžo). Prisukami irgi gerai liniuotei prisukti prie stalo. Nepatingėjau suskaičiuoti, dabar turiu įvairių dydžių 13 spaustų. Na ir prisukamų pilna, nes vyras kai meistravoja be jų neapseina.
Kai klijuoju apyrankes spaustai labai praverčia.

Kaip tik dabar irgi sėdėjau pjoviau ratuku juostelę. Iš 8x8 cm gabaliuko gavosi 70 cm garbanota juostelė, nelabai lygi ji man ir šįkart, bet geriau nei bandžiau prieš porą metų.
Tas paveiksliukas pasirodo klaidingas. Reikia nuo išorės piešti linijas. Aš dabar su limpančia juosta suklijavau du tušinukus ir pradėjau nuo išorinio krašto brėžti spirale į vidų iki pat viduriuko. Paskui tik su mažom lenktom žirklutėm kirpti. Jeigu akis gerai mato atstumą, galima bandyti ir be jokio piešimo. Gal kai juostelė išsilygins, reikės prispausti su liniuote ir sulygiuoti.

Man atrodo kad turėjau geresnį pavyzdėlį. Tuoj paieškosiu.

[ Antr. Kovo 06, 2012 18:28 ]
Ne piešinys tas pats, tuoj tik išversiu iš rusų ką rašo:
prie tušinuko pritvirtinti virbalą, odos gabalėlį suapvalinti. Nuo išorė pirmą liniją piešti iš akies, paskui spirale judėti link centro, virbalas tada važiuos jau nubrėžta linija.
Nauja linija nuo esamos (nebegaliu nei išversti). Rašau kaip supratau - brėžiant į centrą juostelės plotis kinta, matyt, siaurėja (ot, jau ruskavai nebesuvokiu), todėl pamatavus nubrėžtos juostelės plotį, ant tušinuko galima
priklijuoti popieriaus juostelę, tai padidins jo storį ir tuo pačiu juostelės plotį.
Na, ar supratot ką nors?
Na o paskui juostelę pamirkyti šiltame vandenyje ir stipriai apsukti ant butelio aprišti marle ar prispausti gumytėmis ir išdžiovinti.

_________________


Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Niliukas
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 22 Sausio 2009
Pranešimai: 455
Pagyrimų: 2


Medaliai: 1 (Daugiau...)
2 vieta (Suma: 1)

PranešimasParašytas: Antr. Kovo 06, 2012 21:23    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Supjaustyta juostelė pamuiluojama ir praplaunama tekančiam vandenyje, paskui į bliuduką su vandeniu ipilama 1 arb šaukštelis acto ir paskalaujama 5 min.

Apvyniojama ant butelio



Sausa juostelė




Panos, gal kuri žinot kaip reikia įkelti internetinio psl. nuorodą. pvz. yuotube radau jums daug pamokėlių, labai viskas vaizdžiai, nereikia rašinėti ir jums būtų aiškiau ir man lengviau.

_________________


Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Saidra
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 01 Sausio 1970
Pranešimai: 34


Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Antr. Kovo 06, 2012 21:28    Rašyti temą: Atsakyti su citata

[dabar jau aiskiau. labai gerai su foto. meginsiu daryt. aciu

nuorodas kopijuokit youtubej o cia iklijuokit.
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Grivete
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 05 Sausio 2009
Pranešimai: 652

Miestas: Kaunas
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Antr. Kovo 06, 2012 21:59    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Ši juostelė iškirpta ratuku? Tai kai taip pasiruošiam kai viskas išdžiūna, tada vėl padrėkinam rankas ir pinam?
_________________
Pagyrų puodas
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Ramlyte
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 09 Sausio 2011
Pranešimai: 494

Miestas: Kaunas
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Antr. Kovo 06, 2012 23:17    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Radau internete dar aprašymų kaip pasidaryti juostelių. Bandau išversti.

Supjaustyti juosteles galima dviem būdais: žirklėmis ir peiliu. Pjaustant juosteles peiliu odinį dirbinį zomšine puse padėti ant šiurkštaus paviršiaus, pvz; ant kartono arba neapdirbtos medinės lentos. Uždėti metalinę liniuotę ant odos ir nupjauti kraštą. Nepajudinus odos, liniuotę patraukti ir atsipjauti reikiamo pločio juostelę. Taip atsipjauti reikiamą kiekį juostelių.

Žirklėmis galima išpjauti juosteles iš mažų arba netaisyklingos formos gabalėlių, kadangi kerpama ratu. Ruošinį reikia laikyti antru ir trečiu kairės rankos pirštais, o pirmu ir ketvirtu - atitraukti juostelę. Juostelę kirpti nuo ruošinio krašto ratu į centrą. Jeigu tempiant oda galutinai neišsitempia, tai iškirptas juosteles sudrėkinti vandeniu ir užvinioti ant butelio. Leisti išdžiūti ir po to nuimti.

Manau, tai pats paprasčiausias ir lengviausias būdas. Aš taip dariau ir visai neblogai gavosi (taip man atrodo).

_________________


Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Jovita 9
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 06 Spalio 2010
Pranešimai: 381

Miestas: Kaunas
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Antr. Kovo 06, 2012 23:40    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Vau! Kokios čia visos darbštuolės! O aš šį vakarą užsibaliavojau.... Reiks rytoj atsigriebti
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Niliukas
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 22 Sausio 2009
Pranešimai: 455
Pagyrimų: 2


Medaliai: 1 (Daugiau...)
2 vieta (Suma: 1)

PranešimasParašytas: Tr. Kovo 07, 2012 00:23    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Ramlyte, tą patį buvau radusi, bet kai jau parašiau, nebekartojau.

Čia jums pavyzdėliai kaip papuošti mobiliakų dėklus. Prieš apipinant, vieną pusę papuoškit kaip išmanysit ir sugebėsit.

http://www.etsy.com/listing/90817164/leather-triple-pocket-iphone-ipod-touch?ref=v1_other_2

Jeigu darysit aplikacijas, galit jas priklijuoti, tada apipinti juostele, prisiūti rankomis arba mašina.

Piešt reikia akriliniais dažais, dar yra tokie Gioto flomasteriai - tinka piešti ant odos.

Tikiuosi, kad padarysit gražius dėklus.

_________________


Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Jovita 9
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 06 Spalio 2010
Pranešimai: 381

Miestas: Kaunas
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Tr. Kovo 07, 2012 10:36    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Aš jau nuo ryto pasiruošiau juosteles ir pradėjau pinti. Išsigandau, kad nebūčiau diskvalifikuota už vakas vakarą
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Niliukas
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 22 Sausio 2009
Pranešimai: 455
Pagyrimų: 2


Medaliai: 1 (Daugiau...)
2 vieta (Suma: 1)

PranešimasParašytas: Tr. Kovo 07, 2012 10:44    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Na, jau tikrai niekas ne diskvalifikuos, Jovita. Aš gi sakiau, kad geriau neskubėti, bet viską išsiaiškinti ir gražiai padaryti, o ne tiap liap.

Kaip sekėsi toms, kurios kirpo juostelę spirale? Mano, kai išdžiuvo, vienas kraštas lygus lygutėlis, o kitas - kalnai kalneliai. Reikės pabandyti dar kartą.

Kad jau išmokot pjaustyti juosteles, galit iš karto pasidaryti plonų juostelių kokių 2-3 mm pločio. Paskui mokysimės pinti apvalią virvutę, jos bus pritaikytos kai darysim pakabukus.

_________________


Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Jovita 9
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 06 Spalio 2010
Pranešimai: 381

Miestas: Kaunas
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Tr. Kovo 07, 2012 10:56    Rašyti temą: Atsakyti su citata

SOS! Kažkas man negerai gaunasi. Kai pinu viengubą kraštelį- tai lygu, o kai jau dvigubą - pradeda banguotis. Ar juostelė per plati, ar įtempiu per daug? O gal dar kokia nors gudrybė?
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Audra 2
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 01 Sausio 1970
Pranešimai: 54

Miestas: Karmėlava
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Tr. Kovo 07, 2012 11:34    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Sveikos, aš jau įkeliu darbą. Paskubėjau padaryti sūnaus prašymu (šiandien iškeliavo į mokyklą prekiauti). Kaip supratau, dar turime laiko iki pirmadienio, tai aš spėsiu padaryti dar.
Vėl gavosi ne itin gražiai, vaikiškai - "tiap liap". Bet, kuo daugiau praktikos, tuo greičiau priartėsiu prie tobulybės.
Darant susidūriau su tokiomis "bėdomis" - Atkirpus juostelę pynimui ir suploninus odą ji gavosi per siaura. Ploninant, juostelė gavosi ne vienodo storio (tai labai pasijaučia pinant). Perpinant kraštus drėgna juostele ir tempiant, susiraitė kraštai (darbelis gavosi ne lygus). Pinant kryželiu, kraštas gaunasi per storas (bent man taip atrodo).
Laukiu mokytojos pastabų.




Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Niliukas
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 22 Sausio 2009
Pranešimai: 455
Pagyrimų: 2


Medaliai: 1 (Daugiau...)
2 vieta (Suma: 1)

PranešimasParašytas: Tr. Kovo 07, 2012 13:45    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Jovita 9 rašo:
SOS! Kažkas man negerai gaunasi. Kai pinu viengubą kraštelį- tai lygu, o kai jau dvigubą - pradeda banguotis. Ar juostelė per plati, ar įtempiu per daug? O gal dar kokia nors gudrybė?


Jovita, gali būti, kad per smarkai įtempta. Gal labai šlapia juostelė ir ji smarkiai išsitempia. Pinant kryžiuku, tarpelius tarp skylučių reikia daryti didesnius, arba juosteles plonesnes.

Kaip nebūtų liūdna, bet, deja, tik dirbant pajaučiama kaip įtempti. Jeigu nesunku įmeskit nuotrauką kaip atrodo dabar tas kraštelis.

Audra, vienam dirbinyje geriau naudoti vieną pynimo būdą, bet suprantu, kad norisi išbandyti. Kur viengubas pynimas - jau gerai ir tarpeliai beveik vienodi. O kryžiuku jau blogiau. Teisingai, kraštas per storas. Apačioj kažkoks labai didelis sustorėjimas, gal ten buvo klijuota juostelė? Paprastai dvejų juostelių galus suploninus, vieną iš geros pusės, kitą iš blogos per 1 cm ir suklijavus, juostelė lieka vienodo storio. Įsižiūrėkit į tuos pynimo pavyzdėlius, kryžiuku galima pinti praleidžiant vieną skylutę.

Teisingai, ploninant vieną juostelę labai sunku nutaikyti kad būtų tolygus ploninimas. Lengviau tai daryti ant didesnio gabalo. Todėl ir neskubinu jūsų, nes čia reikia patirties. Dabar kai jau pradėjot darbuotis, matot kiek daug čia krapštymosi, kol pasieki rezultatą. Kuo lygesnė ir plonesnė bus juostelė, tuo gražesnis pynimas.
Fabrikuose yra staklės, kurios tiesiog nupjauna sluoksnį, oda tampa super plona. Deja, mes turim tik rankas.

Aš nepaminėjau, bet tikriausiai visos supranta, kad pradėjus pinti, galiuką reikia iš vidaus užkišti už jau pravertos juostelės ir priklijuoti. Tas pat ir baigus darbą.

Dėl Audros aplikacijos tokios mano pastabėlės. Suprantu, kad buvo skubama, bet norėtųsi kad tas blynas jei ir tokios netaisyklingos formos būtų iškirptas tvarkingiau, dabar labai daug nelygumų. Na, o su skylutėmis galima buvo padaryti kokį nors raštelį. Pvz. gėlytės - viduriukas didelė skylutė, aplinkui žiedlapiai - mažos. Arba sumąstyti kokį nors ritmą. Dabar kiek chaotiškai atrodo. Tikiuosi nepykstat, nenoriu nieko įžeist, tik prašau neskubėti ir pagalvoti, pasipaišyti ką norėtumėt padaryti.

_________________


Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Jovita 9
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 06 Spalio 2010
Pranešimai: 381

Miestas: Kaunas
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Tr. Kovo 07, 2012 14:12    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Liūdna... Man visai neišeina... Pirmas blynas ne tik prisvilęs, bet ir sudegęs. Reikės viską pradėti nuo pradžių.

http://public.fotki.com/Jovitavita/bandymai/imgp5439.html
http://public.fotki.com/Jovitavita/bandymai/imgp5441.html#media
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Audra 2
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 01 Sausio 1970
Pranešimai: 54

Miestas: Karmėlava
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Tr. Kovo 07, 2012 18:11    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Dėkoju Niliukui už pastabas, aiškiau. Su viskuo sutinku (dėl blyno).
Sūnus iš mokyklos parsinešė 10 balų, 50Lt uždarbio ir 4 užsakymus (netikėtai užsisuko versliukas). Maniau turiu laiko, jau nebeturiu. Todėl mokytojos noriu paklausti, ar neužskaitytumėt man ano darbelio? Jeigu reikia perdaryti, būtinai padarysiu. Kaip įsakysit! Mokslams pirmenybė!!!
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
alala
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 16 Spalio 2010
Pranešimai: 234


Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Tr. Kovo 07, 2012 19:13    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Sveikos, atsiprasau, kad taip ilgai tylejau, buvau isvykusi ir kelione uzsitese kiek ilgiau nei planavau. Atidziai perskaiciau visa tema, bandysiu iki savaitgalio isbandyti si pynima, o dabar einu pjaustysi juosteliu
_________________
www.freya-papuosalai.weebly.com
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Niliukas
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 22 Sausio 2009
Pranešimai: 455
Pagyrimų: 2


Medaliai: 1 (Daugiau...)
2 vieta (Suma: 1)

PranešimasParašytas: Tr. Kovo 07, 2012 20:00    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Jovita 9 rašo:
Liūdna... Man visai neišeina... Pirmas blynas ne tik prisvilęs, bet ir sudegęs. Reikės viską pradėti nuo pradžių.

http://public.fotki.com/Jovitavita/bandymai/imgp5439.html
http://public.fotki.com/Jovitavita/bandymai/imgp5441.html#media


Jovita, nenusiminkit, gal per daug paskubėjot? su kuo kalėt skylutes? Su kaltukais ar replėm? Jeigu taip sunkiai išeina, pabandykit padaryti skylučių šabloną ant popieriaus su langeliais, jį pasiklijuokit ant kartono ir tada per jį kalkit. Anoj akademijoj aš rodžiau.

Gal lengviau bus iš pradžių iškalti vienoje detalėje, o paskui pažymėti skylučių vietą jau pagal iškaltas kitoje detalėje. Tik neužmirškit kad reikia odas sudėti blogąja pusę prie blogos. O kai kalsit, jeigu su kaltais, būtinai prispauskit odą su šablonu spaustais. Matau, kad pas jus viskas judėjo ir galbūt atžymėta ir buvo lygiai, dar suklijuokit kraštelį gumos klijais, paskui lengvai atsiklijuoja.
Galų gale galit žymėti "bobiškai" - su linijuote kas 5 mm (ar koks jūsų atstumas) dėkit su tušinuku tašką ir toliau. Gal tie taškeliai blogai matėsi, todėl toks nelygumas.

Audra, smagu kad sūnus sėkmingai prekiavo. Duokit ir jam darbelio, tegu mokosi irgi.
Norėčiau visgi gražesnio darbelio, odos pas jus daug, ir padarysit ir parduosit.

[ Tr. Kovo 07, 2012 18:06 ]
Jovita, o ten du bandymai ar to paties darbelio dvi pusės? Čia tiesiog surišti du gabalai ar bandyta daryti dėklą. Tada pro kur įkišit telefoną?
Papuošimas žymiai gražiau nei Audros, tik jeigu šis daiktas lenkiasi, tai pusė puošybos vienoj pusėj, kita - kitoj. Šiek tiek irgi skylutės šokinėja, prisispauskit su spaustais, tikrai bus lengviau.

Sveika, naujoke, lauksim tavo darbų.

_________________


Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Jovita 9
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 06 Spalio 2010
Pranešimai: 381

Miestas: Kaunas
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Tr. Kovo 07, 2012 20:51    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Skylutes kaliau su replėmis. Tikrai, iš pradžių labai viskas buvo tiksliai numatuota, bet kai pradėjau pinti - skylutės lyg ir pasikreipė tarp gabaliukų. Ten akinių dėklas tik gal oda kiek plonoka ir kai pyniau pradėjo banguotis. O nuotraukose yra viena ir kita pusės. Tik sakau, oda plonoka - tai gal todėl nesimato pro kur įdėti akinius. Šiandieną turiu viską pamąstyti, o rytoj bandyti iš naujo. Dar manau, kad skylutės labai mažos pagal juostelės plotį.
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Niliukas
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 22 Sausio 2009
Pranešimai: 455
Pagyrimų: 2


Medaliai: 1 (Daugiau...)
2 vieta (Suma: 1)

PranešimasParašytas: Kv. Kovo 08, 2012 00:44    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Jovita, skylutės neatrodo, kad būtų per mažos. Matyt, buvo kirsti gabalai atskirai ir gavosi skylučių nesutapimas, todėl banguojasi, nes reikia sutaikyti kai prakiši juostelę. Arba jei vieną kartą kirtiklis stovi labiau į vieną pusę nuo centro, kitą - į kitą, ir jau susidaro 1 mm paklaida. Kertam iš kairės į dešinę ir prieš kertant tiesiog nuleiskit kirtiklį ant odos ir matysit ar tikrai gerai nusitaikėt. Reikia patogiai atsisėsti, kad būtų apšviesta oda ir stengtis replių kirtiklį nustatyti į būsimos skylutės centrą. Sakau, kad nereikia skubėti.
Gaila darbo ir odos.
Sėkmės, nenusiminkit, kitas darbelis bus geresnis.

_________________


Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Ramlyte
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 09 Sausio 2011
Pranešimai: 494

Miestas: Kaunas
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Kv. Kovo 08, 2012 12:04    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Sveikos, atydžiai skaitau visų pranešimus ir mokausi iš kitų klaidų
Dabar ir aš jau suabejojau savo darbeliu. Mano oda irgi labai plona, ar nesibanguos kai pinsiu, kaip rašo Jovita9.
Gal iš karto, negaištant laiko, daryti naują iš storesnės odos??????????

_________________


Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Niliukas
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 22 Sausio 2009
Pranešimai: 455
Pagyrimų: 2


Medaliai: 1 (Daugiau...)
2 vieta (Suma: 1)

PranešimasParašytas: Kv. Kovo 08, 2012 13:48    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Ramlyte, jeigu skylutės iškaltos vienodais tarpais ir juostelę pinant įtempsit vienodai, banguotis neturėtų. Anoj akademijoj buvau įmetusi savo darytų mobiliakų pavyzdžius. Ten oda plona ir nesiraitė.

Žinoma, šiam darbui storesnė oda labiau tinka, ploną palikit papuošalams.

Dar visoms primenu, kad apipintą kraštelį reikia pakalti plaktuku. Galima prieš pakalant tą kraštelį šiek tiek sudrėkinti. Jeigu neturit plaktuko su apvalia galvute, o paprastą, kad nesugadint odos, (nes gali likti žymės, jei per smarkiai stuktelsit) arba prie plaktuko galvutės priklijuokit odos gabalėlį, arba daužykit ant pynimo pasidėjusios nereikalingą odos skiautelę. Pamatysit, kaip jūsų pynimas taps gražesnis, ir tie nelygumai ne taip badys akis.

_________________


Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Jovita 9
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 06 Spalio 2010
Pranešimai: 381

Miestas: Kaunas
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Kv. Kovo 08, 2012 14:44    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Aš manau, kad labai daug reikšmės, kol esu neįgudusi, turi odos storis. Kaip Niliukas rašė, tik dirbant jauti kiek įtempti odą. Pirmas mano darbelis buvo iš labai plonos liemenės odos, o juostelės apypinimui iš plonintos baldinės odos. Tai juk rezultate vos ne tas pats Kai pradėjau pinti ir drėkinti pirštus - sudrėko ne tik juostelė, bet ir pagrindo oda. Pradėjo tampytis, ir gavosi nelygu. Buvo negalima suprasti ar juosteles vynioju aplink pagrindą, ar pagrindą aplink juosteles Viskas taip sudrėko, kad visą naktį dar paslėgus džiovinau. O kur dar nelygiai išmuštos skylutės! Šiandieną darau atbulai: iš baldinės odos pagrindą, o iš tos plonytės, dar paploninau juosteles. Ir patikėkite - rezultatas tikrai ryškėja. Gal ir ne tobula, bet principas aiškėja.
Patarimas visoms, kurios esate tokios žalios, kaip aš : pagrindo odos storis ir juostelių storis turi skirtis. Nekartokit mano klaidų!
Ryt poryt įkelsiu naują savo bandymą..
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Ramlyte
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 09 Sausio 2011
Pranešimai: 494

Miestas: Kaunas
Medaliai: Nieko

PranešimasParašytas: Kv. Kovo 08, 2012 15:29    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Ačiū Niliukui ir Jovitai9 už patarimus ir konsultacijas, kad negaišti laiko iš karto darau naują. Aš dar nebuvau išmušusi skylučių, tik padariau aplikaciją.
Gal tada geriau susiūti ir nedaryti apvyniojimo???????? Ir šį darbelį palikti kitam kartui......
Pas mane labai skurdus odos spalvų pasirinkimas, o jeigu piešti ant odos, su kokiais dažais geriau, tekstiliniais ar akriliniais?

_________________


Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Niliukas
Forumo dalyvis
Forumo dalyvis



Prisijungė: 22 Sausio 2009
Pranešimai: 455
Pagyrimų: 2


Medaliai: 1 (Daugiau...)
2 vieta (Suma: 1)

PranešimasParašytas: Kv. Kovo 08, 2012 17:03    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Ramlyte, nesupratau, ką turi omenyje "susiūti". Dabar mes mokomės kaip apipinti dirbinio kraštelį. Su siuvimo mašina susiūti viena, o išmokti gražiai apipinti sudėtingiau.

Piešti nebūtina, (galėsit eksperimentuoti paskui, nes ne ant visų galėsit gražiai nupiešti) galima padaryti kokį nors raštą iš skylučių, kaip darė Jovita, per skylutes pratempti juosteles net iš tos spalvos odos, tik pvz. zomšine puse.
Nedidelį pavyzdėlį buvau įmetusi.

Na štai, Jovita gerai paaiškino, kad turi skirtis odų storis. Aš galvojau, kad bus aišku, kodėl ploninam juosteles. Nes jeigu neturim kitokios odos, o tik vieną jos variantą, tai ir tenka juosteles ploninti. Bet net jeigu yra ir kelios rūšys paploninimas vis tiek naudingas, nes neišlenda tie "siūlai" kurie paskui gadina vaizdą. Vargiai ar mes savamokslės rasime tokią odą, kuri idealiai tiktų juostelėms. Kaip ir rašiau fabrikuose nupjaunamas sluoksnis, oda lieka be jokių "plaukelių" vienodai lygi kaip iš vienos taip ir iš kitos pusės.
Siūloma pro žvakę pratempti juostelę, netgi su lituokliu pavažiuoti pro blogąją pusę, kad nudeginti tuos plaukelius. Aš su lituokliu nebandžiau, tad tik rašau, ką buvau perskaičiusi. O virš žvakės irgi reikia atsargiai, nes juosta gali susisukti, nudegti.
Kai darysim gėlytes po šitos sunkios užduoties, pamatysit, kaip nuo karščio lenkiasi oda į vieną ar kitą pusę.

_________________


Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Rodyti pranešimus nuo ankstesnio:   

Pardoutuvių katalogas block



Pradėti naują temą   Ši tema uždaryta. Jūs negalite redaguoti pranešimų ar rašyti atsakymų    Pagrindinis puslapis -> Auksarankių akademija Visos datos yra GMT + 3 valandos
Puslapis 321

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume








Copyright © 2006-2015 auksarankes.lt Visos teisės saugomos Lietuvos Respublikos įstatymų
Draudžiama be raštiško www.auksarankes.lt leidimo naudoti ir platinti šiame tinklalapyje esančią bet kokią grafinę bei tekstinę informaciją kitose interneto svetainėse bei žiniasklaidos priemonėse.
Powered by phpBB © 2020 phpBB Group